Saturday, April 23, 2016

Mycket grått och slätt

Så TRÅKIG stickning! Såhär mycket grå slätstickning är något jag bara stickar till en person som jag verkligen älskar högt och innerligt. Dvs till Andreas eller Astrid och i det här fallet Andreas. Jag är förmodligen inte världens bästa sambo just nu, utmattningsdepression och allt, men på det här sättet kan jag i alla fall visa min kärlek :P. Och snart är det tråkiga slut och okets flerfärgsstickning börjar, det ser jag fram emot. En Grettir ska det bli för den som undrar.

3 comments:

Nyster said...

Heja! Snart kommer belöningen :) Älskar mattan, för övrigt!

Unsere kleine Farm said...

I am also starting a cardi from Kofteboken. Looooove this booook!!!

Helga said...

Vad fint skrivet! Min mamma stickade en ganska lång hönsestrikks-kjol i bomull till mig när jag gick i 6an. Jag känner likadant med den, det är äkta kärlek.