Monday, September 21, 2015

Lite korsstygn

En "Ingen reklam tack"skylt i korsstygn har länge stått på min vill göra lista men det var först häromdagen det faktiskt blev av. Och egentligen av en rätt trist anledning, jag var helt enkelt så trött att jag inte orkade hålla upp stickningen och behövde något enklare för händerna att sysselsätta sig med. Jag byter antidepresseiva (för fjärde gången, suck) och biverkningarna vid medicinbyten är så jobbiga så jag liknar mer en zombie än en människa. Nu börjar jag tack och lov må lite bättre och idag kom skylten till och med upp på dörren. Jag hoppas att den kan glädja grannar och brevbärare litegrann! Betydligt bättre än vår förra skylt i papper som var halvt avriven av Astrid.

3 comments:

Térèse said...

Jättefin! Blev inspirerad att brodera en egen! Hoppas du mår fortsatt bättre! <3

Annie said...

Jättefin! Trevligt med lite korsstygn på bloggen.) Hoppas du hittar rätt i din medicinering; för mig tog det ungefär ett år innan jag började må bättre... Inte direkt uppmuntrande för dig kanske, men det jag egentligen vill säga är att det blir bättre:) Styrkekram!

Anonymous said...

Nydelige farger! Og SÅ fin blogg du har! Klem.