Saturday, July 18, 2015

Sommar

Jag har varit helt slut sen vi kom hem från Norrköping. Även om vi inte gjorde så mycket där så blir jag utmattad bara av att vara runt människor hela tiden, och av att inte vara hemma. Yrsel, migrän och det vanliga gamla illamåendet kom som ett brev på posten. Okej utmattningsdepressionen, jag ska hålla mig hemma då. 

Igår följde jag i alla fall med till min mammas kolonistuga vid Delsjön. Astrid klättrade i träd.

Lånade min hatt

Jag stickar på mitt andra par Gudrun vantar, mönstret har Maria Lärkäng gjort och finns att köpa här på Ravelry. 

Astrid som alltid hatat vatten (alltså ända sen hon var en månad gammal) har plötsligt börjat gilla att bada! Bara i sjöar och hav dock, och får fortfarande panik när vi pratar om att bada i badkaret. Nu kan hon i alla fall vara ren på sommaren :)

2 comments:

Anonymous said...

Du får säkert ständigt massor med goda råd om hur du ska handskas med din utmattning, men jag kan ändå inte låta bli att tipsa om medicinsk QiGong som är ett kraftfullt medel för att stärka ditt "skal", ge dig energi och hitta stabilitet.
Vänligen
Gunnvor

Sylvia said...

Astrid begynner å ligne på sin far, synes jeg, i utseendet.
Hva om du fyller en liten balje med vann og en klut og noen leksaker, så kan hun bade i den?
Det gjorde jeg med min datter, og hun elsket det. Du trenger ikke fylle den med så mye vann.......
Håper du føler deg litt bedre.