Wednesday, April 8, 2015

Stickväska/påse


Med mig till Norrköping hade jag den här smarta väskan/påsen (fick reda på via instagram att den även kallas dagispåse ibland). Den är perfekt som stickväska! Gillar särskilt innerfacket där mönsterpappren passar som handen i handsken.

Mönstret är gratis och finns här. Jag kommer absolut att sy flera, men då ska jag se till att ha lite stabilare mellanlägg för den här är lite väl vek. Å andra sidan bra, för då är den lättare att vika ihop när den inte används.

3 comments:

Sjömans-Elin said...

...ytterligare en grej att sätta upp på den där listan över saker man vill sy... När man nu får för sig att börja sy... :D

Very Shannon said...

Så glad att du haft väskan!

Jag älskar tyget du använde också!

Wallinskaya said...

Fiffigt! Det är så kul att du börjat sy så mycket eftersom jag själv också gjort det, kul med inspirationen! :)