Thursday, April 16, 2015

Helfrid


Senaste tiden har jag gjort några fantastiska byten, hantverksbyten kan ju vara det bästa som finns. Malin Bohm syr ljuvliga kläder och har dessutom så bra tankar bakom allt hon skapar.  Kvalitet, miljö och återbruk genomsyrar verkligen allt hon gör! Plus hantverksskicklighet, den här klänningen är utan tvekan den mest välsydda jag äger.

Av mig fick Malin koftan Deco i visjögarn och så fick jag en underbar Helfrid klänning som är randig i vit och ljusgrått. Jag älskar den!

Bilderna har en annan Malin tagit, min kompis Malin Karlsson.

4 comments:

Malin said...

Men åh så fint! Helt fantastiska foton, det där verkar vara en magisk plats! Och tack för de peppande orden, behövde verkligen höra dem idag. Stor kram

Karin-Ida said...

Åh vad fin du är i Malins klänning och vilken fin ide att byta hantverk av varandra!

Dödergök said...

Å Malin är så otroligt skicklig och du passar så bra i klänningen. Tycker så mycket om hennes kläder som liksom är vardag och fest på samma gång.

Oslofru said...

Så underbart när man kan göra sånna fina byten :)