Tuesday, November 13, 2012

Glädjen!

Igår när jag lyssnade på veckans avsnitt av Stickpodden så blev jag så himla glad! De nämnde mig som en av deras favoritbloggare, och alltså jag satt bara och fånlog i soffan för de sa så fina saker. Såna där saker som jag tänkt så många gånger om andra bloggare, men aldrig att jag trott att någon tänkte så om mig!

Jag gillar verkligen Stickpodden (inte bara för att de säger bra saker om mig såklart), tycker det är ett jättebra initiativ av Elin och Karin att dra igång. Mer såna projekt i stickvärlden!



2 comments:

Anonymous said...

Du är en av mina favoritbloggare också. Bloggen hittade jag när jag letade på Madrid, och det var en av de första jag började följa. Jag är dålig på att kommentera, men du har så mycket fint på bloggen. Följer dig på Instagram också.

Kikki (kikkialv)

Manduzana stickar said...

Dom är ju inte dom enda som tänker så om dig och din blogg :)