Monday, April 9, 2012

Påsken del 2: tema hundpromenad


Jag tog mindre bilder än jag trott, så det där med del 2 av påsken kom av sig lite. Men jag har fått gå hundpromenad! Blev mycket mycket peppad över det. Känner också mycket stor samhörighet med denna hund, pga underbett och skelögdhet. Inte för att jag har underbett och skelögdhet (däremot hade jag överbett som liten och fick ha en sån där tandställning som man spänner fast runt huvudet på natten) men ändå. Små, ivriga och lite udda, det är jag och hunden Chato.

Om jag bara hade tid skulle jag vilja ha en hund. Nu får jag nöja mig med att låna andras. Norrköping bjöd på många hundträffar denna gång! Har fått umgås med inte mindre än fem hundar, hurra!

3 comments:

metamorphosis said...

Vilken fin kappa du har på dig där på bilde! Ser jättehärligt ut!

Glad påsk till dig också, lite i efterskott så här! :)

Louise said...

Rolig hund.
Glad påsk så här i efterhand!

sennia said...

FIn hund! Underbett och överbett är underskattade charmfaktorer. Jag har en liknande hund med underbett. Hon har ett leende som slår det mesta :)