Wednesday, December 28, 2011

Jul i Norrköping

Nu är jag hemma igen efter en julhelg i Norrköping! Tågresan dit fick jag julstämning av, snö och allt! Jag älskar att åka tåg.
Andreas har en stor släkt och vi var massa folk som firade jul.

Söta barn och hundar fanns det också!

Norrköping är vackert tycker jag. Den här bilden är tagen från (ett ganska smutsigt) fönster i Arbetets museum.
Jag älskar den permanenta utställningen med retro-grejer! Har varit där ett par gånger. Så här får gärna mitt arbetsrum se ut!

2 comments:

Jo said...

Åhå, jul i Norrköping! Den missade vi i år eftersom J blev sjuk. Det verkar dock som om Npg visade sig för sin fina sida och skötte sig bra efter vad det verkar i ditt inlägg! :)
God fortsättning!

Gerda-Thyra said...

Hej!
Jag håller just nu på att sticka en kofta till mig själv som är inspirerad av dina fina Karin-vantar!
Jag använder mig av ditt mönsterdiagram på ärmarna och hoppas att du tycker det är OK!?
Du får hojta till om du misstycker!
Har lagt ut ett inlägg där jag länkar till dig!