Thursday, September 22, 2011

365 dagar

Jag har faktiskt fortsatt med mitt 365-dagar projekt även om det inte har visats så mycket här. Några bilder har jag lagt upp, men inte alla och jag har inte skrivit om det på ett tag. Hittills så har jag lyckats ta en bild nästan alla dagar, tror att det är ungefär 3 som jag inte tagit kort på. Mycket nöjd med det faktiskt!

Dag 263
Jag fick hem en trave böcker. Lyssnar ni på Tankesmedjan i p3? Det är ett av mina favoritprogram. Liv Strömqvist, Nanna Johansson, Sara Hansson och Emma Knyckare i mitt hjärta forever! Så jag köpte deras böcker. De är minst lika bra som radioprogrammet!

Dag 262
En klänning på HM. Den var fin, men jag köpte den inte. Egentligen försöker jag att inte gå in på HM för att inte frestas av fina saker som är för billiga (för billig = nån får inte tillräckligt betalt), men jag behövde färgglada strumpbyxor till en fest (fast strumpbyxorna fanns ändå inte i de färger jag ville).

Dag 257
Jag gör praktik på Cervera som Butikskommunikatör just nu. Det här är ett av deras fönster.

Dag 255
Vårt fönster en kväll. Ser ni vimpeln där uppe? Den har jag bytt till mig från Nusse. Mycket lyckat byte och jag är väldigt nöjd! När jag tvättat mina fönster kan jag ta en bild i dagsljus också...

Dag 253
Mitt anteckningsblock i skolan. En rätt trist kurs faktiskt.

Alla mina bilder i 365-dagar projektet finns här.

5 comments:

Manduzana stickar said...

Åh, jag älskar Tankesmedjan. Jag saknar Liv tokmycket nu när hon är ledig. Men jag måste erkänna att jag tycker väldigt mycket om Jonatan Unge också :)

ylva said...

Tack för boktipsen! Min dotter lyssnar ( jag med ibland)skulle kunna vara en bar födelsedagspresent

Tina said...

Tankesmedjan rules!! Finns inget bättre sätt att ta till sej nyheter, tycker jag. Emma Knyckare har snabbt seglat upp till en favoritposition.

teresa said...

Håller med dig precis om HM. Samtidigt är det svårt, för de har ofta de bra o enkla kläderna man vill ha. Jag väntar på att de ska bli helt mijlvänliga iaf, ska visst ske inom ett par år.

teresa said...

Miljövänliga, skulle det stå, förlåt.