Tuesday, April 7, 2009

I think I'm thurning japanese I really think so

Jag vet, det där är en super duper super pose, men jag är ju utklädd till japan ju! Eller fruit (en japansk klädstil, typ harajuku girl) för att vara mer exakt och då måste man posa så mycket man bara kan.
Jag var alltså på en fest med tema japan i lördags, men det är inte det jag ska skriva om för den här bloggen är ingen festblogg utan en stickblogg. Hm, ja med vissa inslag av sömnad då.

Det här är nämligen själva målet med inlägget:

Rosetterna + kjolen är alltså sydda av mig och platsar därmed på bloggen. Kjolen kommer jag använda massor i vår, däremot är det tveksamt om jag någonsin kommer ha en gigantisk rosett under hakan igen.

Och om någon undrade så: ja, det var rödvinsfläckar över hela kjolen sen. Men allt går bort med vanish, man kan faktiskt lita på rosa!
Vänta, vad skrev jag nu? jag är ju inte ens sponsrad och jag hatar ju den där reklamen...

4 comments:

Stitchordie said...

Bortsett från den hemska reklamen, du var verkligen sockersöt och japansk! Vilket roligt tema. Kjolen var fin och rosetten kan du flytta runt till en väska, baksidan på kjolen, eller annan trevlig plats:)

Monica Hansen said...

Jättefint, och sätt oversize rosetten i håret nästa gång:)

Elin said...

fint!
och särskilt fin är din nya lilla figur uppe till vänster.
Glad Påsk!

Dödergök said...

Du är söt som socker och man vill bara äta upp dig! Ps Kjolen är jättefin också... :)