Tuesday, January 20, 2009

Kreativ bloggare

Samtal från min trädgård gav mig en utmärkelse, tack så mycket! Anledningen till att jag började blogga var just all inspiration jag själv fann på olika stickbloggar, så då känns det extra kul att någon kan inspireras av min.

Denna award har vissa regler:

1. Du kan kopiera awarden till din blogg.
2. Länka gärna till den som belönade dig med awarden
3. Nominera minst 7 andra bloggare.
4. Länka till dessa ifrån din blogg.
5. Meddela dem att de är nominerade.

Jag läser så många olika bloggar, och alla är ju så kreativa! Alla som står på min länklista + en himla massa till som jag inte skrivit dit än... Men nu ska jag nominera sju, så då gör jag det:

Dödergök
Fröken C
Kamilla stickar
Stickfrossa
Sillen stickar
PetraO
Mias stickblogg

Jag har lite dålig koll på om någon av er fått nomineringen innan, men har ni det behöver ni ju inte göra den igen utan kan bara känna er lite extra kreativa!

7 comments:

Anna said...

Tusen tack!
Så roligt att du också gillar Pomatomus!

PetraO said...

Tack,tack,tack! Och detsamma till dig som gör mig glad genom att ha en blogg som jag tycker om!

maria carlander said...

Tack, du får den helt klart tillbaka av mig! Du gör så ruskigt fina tröjor. Bland annat!

Anonymous said...

Go kväll!
vet ju att du kikar in ibland och just nu vill jag verkligen att du gör det.
Må gott

miastick said...

Tack så jättemycket, Clara!
Jag ger dig gärna utmärkelsen i retur, tycker du är grym.

Sillen stickar said...

Hej Clara! Tack för utmärkelsen. Jag blir jättteglad att det är just du som gett mig en utmärkelse eftersom jag diggar din blogg väldigt mycket!
Keep on knitting baby!
/Cilla

Kamilla said...

Tack så mycket, du själv har en helt fantastisk blogg och jag blir jätteglad (: